بلی

 

۱۱۰

 

۳۶/۶

 

۵۹/۲

 

 

انگیزش شغلی

 

خیر

 

۱۱۰

 

۲۸/۲۹

 

۹۱/۱۳

 

۲۱۸

 

۶۱/۴

 

۰۰۰/۰

 

 

بلی

 

۱۱۰

 

۲۸/۳۶

 

۷۱/۷

 

نتایج آزمون t برای گروههای مستقل نشان داد که بین میانگین انگیزش شغلی دانشجویانی که دوره‌های آموزشی مهارت کارآفرینی شرکت کرده و نکردهاند، تفاوت معنی داری مشاهده می شود (۰۱/۰ p< و ۶۱/۴= (۲۱۸)t). به نحوی می توان گفت میانگین انگیزش شغلی دانشجویانی که در دوره مهارتهای کارآفرینی شرکت کرده‌اند(۲۸/۳۶) از میانگین نمره دانشجویانی که در این دوره ها شرکت نکرده اند (۲۸/۲۹) بیشتر است. لذا فرض H0 تأیید می شود و می توان نتیجه گرفت دانشجویانی که در دوره های آموزش مهارت کارآفرینی شرکت کرده اند از انگیزش شغلی بیشتری نسبت به کسانی که در این دوره‌ها شرکت نکرده اند، برخوردارند.
الف) نتایج آزمون t برای گروههای مستقل نشان داد که بین میانگین نیازهای اساسی دانشجویانی که دوره‌های آموزشی مهارت کارآفرینی شرکت کرده و نکردهاند، تفاوت معنی داری مشاهده می‌شود (۰۱/۰ p< و ۹۷/۳= (۲۱۸)t). به نحوی میتوان گفت میانگین نیازهای اساسی دانشجویانی که در دوره مهارتهای کارآفرینی شرکت کرده‌اند(۵/۶) از میانگین نمره دانشجویانی که در این دوره‌ها شرکت نکرده اند (۱/۵) بیشتر است. لذا می توان نتیجه گرفت دانشجویانی که در دوره های آموزش مهارت کارآفرینی شرکت کرده اند از نیازهای اساسی بیشتری نسبت به کسانی که در این دوره‌ها شرکت نکرده اند، برخوردارند.
ب) نتایج آزمون t برای گروههای مستقل نشان داد که بین میانگین نیازهای امنیت دانشجویانی که دوره‌های آموزشی مهارت کارآفرینی شرکت کرده و نکردهاند، تفاوت معنی داری مشاهده می شود (۰۱/۰ p< و ۰۹/۳= (۲۱۸)t). به نحوی می توان گفت میانگین نیازهای امنیت دانشجویانی که در دوره مهارتهای کارآفرینی شرکت کرده‌اند(۵۹/۷) از میانگین نمره دانشجویانی که در این دوره ها شرکت نکرده اند (۴۸/۶) بیشتر است. لذا می توان نتیجه گرفت دانشجویانی که در دوره های آموزش مهارت کارآفرینی شرکت کرده اند از نیازهای امنیت بیشتری نسبت به کسانی که در این دوره‌ها شرکت نکرده اند، برخوردارند.
پ) نتایج آزمون t برای گروههای مستقل نشان داد که بین میانگین نیازهای تعلق اجتماعی دانشجویانی که دوره‌های آموزشی مهارت کارآفرینی شرکت کرده و نکردهاند، تفاوت معنی داری مشاهده می شود (۰۱/۰ p< و ۶۳/۳= (۲۱۸)t). به نحوی می توان گفت میانگین نیازهای تعلق اجتماعی دانشجویانی که در دوره مهارتهای کارآفرینی شرکت کرده‌اند(۶۲/۷) از میانگین نمره دانشجویانی که در این دوره ها شرکت نکرده اند (۲۰/۶) بیشتر است. لذا می توان نتیجه گرفت دانشجویانی که در دوره های آموزش مهارت کارآفرینی شرکت کرده اند از نیازهای تعلق اجتماعی بیشتری نسبت به کسانی که در این دوره‌ها شرکت نکرده اند، برخوردارند.
ج) نتایج آزمون t برای گروههای مستقل نشان داد که بین میانگین نیازهای احترام دانشجویانی که دوره‌های آموزشی مهارت کارآفرینی شرکت کرده و نکردهاند، تفاوت معنی داری مشاهده می شود (۰۱/۰ p< و ۶۹/۳= (۲۱۸)t). به نحوی می توان گفت میانگین نیازهای احترام دانشجویانی که در دوره مهارتهای کارآفرینی شرکت کرده‌اند(۱۹/۸) از میانگین نمره دانشجویانی که در این دوره ها شرکت نکرده اند (۶۱/۶) بیشتر است. بنابراین می توان نتیجه گرفت دانشجویانی که
 

 

 
 
 
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت